Οι ρίζες των σύγχρονων RPG (role playing games) – Μέρος Γ

Οι ρίζες των σύγχρονων RPG παιχνιδιών, μας πάνε αρκετά πίσω στο χρόνο. Αρκετά χαρακτηριστικά και εκπληκτικά παιχνίδια προσθέτονταν ανεβάζοντας ψηλά τον πήχη στις μελλοντικές γενιές. Με αυτή την εισαγωγή αρχίζουμε το τρίτο μέρος του αφιερώματος για τα παιχνίδια role playing games.

Ο δημιουργός του Final Fantasy μαζί με τους δημιουργούς του Dragon Quest και του Dragonball δούλεψαν μαζί για να αναπτύξουν το πολύ αναμενόμενο Chrono Trigger για το Super Nintendo. Και έτσι γεννήθηκε ένα διαμάντι του είδους. To Chrono Trigger εκτός από εξαιρετικά καλογραμμένη ιστορία και ωραία γραφικά (για το 1995) είχε και ένα μοναδικό χαρακτηριστικό.

Οι χαρακτήρες μπορούσαν να συνδυάσουν τις επιθέσεις τους για να δημιουργήσουν ένα Cooperative Technique. Κάθε party setup είχε τις δικές του δυνάμεις/αδυναμιες αναγκάζοντας σε να αλλάζεις τους κυρίος χαρακτήρες ανάλογα με την κάθε περίσταση.

Αυτό μαζί με ένα πραγματικά απίστευτο καστ χαρακτήρων, πάμπολλα έξτρα και κυρίως πλοκή που συνδυάζει ταξίδι στον χρόνο με δεινοσαύρους και ένα αποκαλυπτικό μέλλον το κάνουν ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια της εποχής για πάρα πολλούς ανθρώπους. Γύρω στον ίδιο καιρό έφτασε επιτέλους το Playstation στην Ευρώπη αλλά δυστυχώς οι καλοί τίτλοι ήταν προγραμματισμένοι για κυκλοφορία πιο μετά.

Εντωμεταξύ το 1996 η γνωστή εταιρία Blizzard ανακοινώσε το Diablo για το PC δίνοντας μια πιο ενεργή και σε πραγματικό χρόνο εμπειρία. Το Diablo σου έδινε την ευκαιρία να διαλέξεις μεταξύ μάχης με όπλα, μαγεία, summons και άλλα πολλά, πράγμα που αύξανε την πιθανότητα να ξαναπαίξει κάποιος το παιχνίδι με ένα χαρακτήρα διαφορετικού στυλ.

Συνάμα περιόριζε τον αριθμό αντικειμένων που μπορούσε ο χαρακτήρας σου να κουβαλήσει , αναγκάζοντας έτσι τον παίχτη να κάνει “micromanage”  το inventory του. Αυτό κάπως δίχασε τους φανς καθώς πολλοί θεωρούσαν αυτό το Feature αχρείαστο.

Λίγο πριν από τον Δεκέμβριο του 1997 και μετά από 3 χρόνια αναμονής το Final Fantasy 7 βγήκε στην αγορά μόνο για το Playstation αφού η εταιρία παραγωγής (Square) αποφάσισε να κάνει τον τίτλο αυτό 3D και να εστιαστεί στο Playstation λόγο των αυξημένων δυνατοτήτων της κονσόλας αλλά και του πιο φτηνού κόστους παραγωγής.

Υπήρξε μια προσπάθεια για να γίνει Port το παιχνίδι για το N64 αλλά οι προσπάθειες αποδείχτηκαν μάταιες έτσι αφήνοντας τους κατόχους Ν64 με πολύ λίγες επιλογές για να απολαύσουν αγνή συμπυκνωμένη Geekilla.

gif2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: