Οι ρίζες των σύγχρονων RPG – Μέρος Β

Στο σημερινό άρθρο θα δώσουμε συνέχεια στην ιστορική αναδρομή που αρχίσαμε, για τα παιχνίδια RPG και θα ανασκαλίσουμε στις ρίζες των σύγχρονων role playing games.

Ας κοιτάξουμε πιο προσεκτικά αυτή την εποχή της 8-16 bit μαγείας. Οι επιλογές ήταν άπειρες αλλά πάρα πολλά από τα πιο εντυπωσιακά και διασκεδαστικά παιχνίδια δεν κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη για οικονομικούς κυρίως λόγους. Παιχνίδια όπως το Chrono Trigger, Super Mario Rpg δεν μπορούσαν να έρθουν στα χέρια μας. Αλλά οι πλείστοι fans του είδους βρήκαν την λύση μέσω διαδικτύου χρησιμοποιώντας Emulators;).

Στις αρχές του 1992 έκανε την εμφάνιση μια πολύ ευχάριστη και καλοδεχούμενη εκδοχή του παραδοσιακού RPG. Παιχνίδια στρατηγικής με στοιχεία RPG όπως Fire Emblem και Shining Force ήταν πλέον διαθέσιμα για τους λάτρεις των παιχνιδιών με βάθος και μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Οι μάχες διεξάγονται πλέον σε χάρτη-πλέγμα

Σε κάθε χάρτη υπήρχε μια συγκεκριμένη προϋπόθεση για να τερματίσεις την μάχη π.χ. να σκοτώσεις τον στρατηγό του αντιπάλου ή να κατακτήσεις το κάστρο του εχθρού, κάνοντας την κάθε μάχη/χαρτη ξεχωριστό. Και έτσι για να κάνουμε τα πράγματα λίγο πιο δύσκολα, εάν κάποιος από τους χαρακτήρες που έλεγχες στο παιχνίδι σκοτωνόταν στην μάχη δεν μπορούσες να τον επαναφέρεις, κάνοντας σε να σκέπτεσαι την κάθε κίνηση που θα κάνεις. Μετά από ένα ορισμένο αριθμό μαχών και εμπειρίας, οι χαρακτήρες που έλεγχες ανέβαιναν βαθμίδα κάνοντας τους, πιο ισχυρούς και  εξελίζονταν ωθώντας σε να ξοδέψεις παραπάνω ώρα για να αναβαθμίσεις τους χαρακτήρες σου.

Προχωρώντας τώρα στα μέσα της δεκαετίας του 90 οι εταιρίες βλέποντας την αυξημένη ζήτηση για παιχνίδια ρόλων  άρχισαν να επενδύουν σε projects με πολύ ψηλά Budgets δίνοντας βάρος στην τότε σχετικά μικρή μερίδα του gaming community.

Το 1994 κυκλοφόρησε το Final Fantasy VI για το SNES. Η απήχηση που είχε αυτή η πρόσθεση στην σειρά ήταν τεράστια. Έχοντας 14 χαρακτήρες διαθέσιμους στο παιχνίδι και πάρα πολλά extras που πρόσθεταν έξτρα ώρες παιχνιδιού (εκτός από τις 40-50 ώρες που χρειάζεται για να τερματίσεις την βασική ιστορία.

Με την κυκλοφορία του Final Fantasy VI το Development Team του παιχνιδιού άρχισε να δουλεύει στο επόμενο κομμάτι της σειράς που προοριζόταν για το Super Nintendo. Το project αυτό σταμάτησε για ένα χρόνο δυσαρεστώντας πολλούς φανς αλλά υπήρχε ένας πολύ καλός λόγος.

Διαβάστε ακόμα:

Οι ρίζες των σύγχρονων RPG – Μέρος Α

gif-02

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: