«Mario Striker»: Ο Mario σε ρόλο ποδοσφαιριστή

Οι ιδιοκτήτες της σειράς παιχνιδιών Super Mario είδαν ότι ένα από τα πιο γνωστά αθλήματα στον κόσμο είναι το ποδόσφαιρο. Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι που να είναι πιο πολύ ποδοσφαιρικό αλλά ταυτόχρονα και πιο Super Mario. Έτσι γεννήθηκε και η ιδέα του Mario Striker. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε από την Next Level Games και κυκλοφόρησε το 2005.

Το παιχνίδι είναι απλό. Χρησιμοποιείς τους χαρακτήρες σου για να βάλεις όσο το περισσότερα τέρματα στον αντίπαλο. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι ο κάθε χρήστης έχει από 5 χαρακτήρες.

Σούπερ Δυνάμεις

Όπως είναι φυσικό δεν θα μπορούσε να λείπει από κάθε χαρακτήρα και η δική του υπερφυσική δύναμη. Ο Mario για παράδειγμα μεγαλώνει σε μέγεθος και πατάει (στη κυριολεξία) τους αντιπάλους του. Όταν γνωρίζεις πώς να χρησιμοποιήσεις τις δυνάμεις του χαρακτήρα σου σωστά, τότε είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα.

Εννοείται πλειάδα χαρακτήρων

Η Nintendo είναι γνωστή για τους αρκετούς χαρακτήρες που έχει στη σειρά παιχνιδιών Super Mario. Έτσι εάν έχεις κάποιο αγαπημένο χαρακτήρα απλά τον διαλέγεις. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να διαλέξεις και τους συμπαίκτες σου. Ο κάθε ένας έχει δικά του χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα κάποιος είναι πιο γρήγορος και άλλος είναι πιο δυνατός.

Πίστες

Το ποδόσφαιρο παίζεται σε χορτάρι. Τουλάχιστον έτσι ξέρουμε. Στο παιχνίδι μας όμως το ποδόσφαιρο παίζεται σε κάθε είδους τόπο. Από τις λάβες, μέχρι τις πίστες που είναι γεμάτες άμμο. Υπάρχουν μυστικά σε κάθε πίστα που ο χρήστης καλείτε να βρει (με την εμπειρία βέβαια, όχι με κωδικούς). Υπάρχουν και οι εύκολες πίστες αλλά υπάρχουν πίστες που απλά σου «κλέβουν» (το σύστημα το κάνει αυτό και στις δύο ομάδες) ένα ή δύο συμπαίκτες και πρέπει να αγωνιστείς με τους υπόλοιπους παίχτες. Άντε όμως να σου κλέψει τους καλούς σου, παίχτες. Τι θα κάνεις;

Μελανό σημείο

Το παιχνίδι όταν βγήκε στο Nintendo Wii, είχε ένα μελανό σημείο. Όταν ένας χαρακτήρας χρησιμοποιήσει την ειδική του δύναμη, τότε η οθόνη μετατρεπόταν σε ένα είδους μίνι παιχνιδιού. Το σύστημα σου έριχνε μπάλες και ο χρήστης χρησιμοποιώντας το χειριστήριο, πρέπει να τις αποκρούσει. Όσες φορές όμως δεν το κάνεις σωστά, τότε δέχεσαι τέρματα. Εκεί που πασχίζεις να βάλεις 3 τέρματα, έρχεται ο αντίπαλος με μία κίνηση να σου βάλει 4 και ξαφνικά χάνεις τον αγώνα. Αυτό είναι ένα κακό σημείο. Υπάρχει βέβαια και η εμπειρία, αλλά όσο και το κάνεις είναι κάπως αδικία.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση ισοβαθμίας;

Αρκετοί θα αναρωτιέστε τι θα συμβεί εάν τελειώσει ο αγώνας και το σκορ είναι ακόμα στην ισοπαλία. Η λύση είναι απλή. Ξαφνικός θάνατος και όποιος καταφέρει να βάλει τέρμα. Εκείνη την στιγμή η πίεση ανεβαίνει, αλλά ανεβαίνει και το άγχος καθώς ένα λάθος στοιχίζει όλο τον αγώνα και μπορεί και το τρόπαιο.

Νέα σε εφημερίδες και «Hall of fame»

ένα αρκετά καλό στοιχείο του παιχνιδιού, είναι ότι υπάρχουν και τα στατιστικά. Το σύστημα σου βγάζει αναλυτικά πόσα τέρματα έχουν βάλει οι παίχτες σου και βγάζεις χρυσό σκόρερ και καλύτερη άμυνα. Για κάθε κύπελλο είναι διαφορετικό και έτσι πρέπει να τα μαζέψεις όλα. Το «Hall of fame» είναι μία καταμέτρηση, πόσες φορές κέρδισες το κάθε κύπελλο με τον κάθε χαρακτήρα.

gif-02

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s